Wedstrijdverslagen.

5 september 2010 15:30

Dit weekend is er weer genoeg gebeurd op de velden. Beleef het allemaal opnieuw door de verslagen van de verschillende teams te lezen en foto's te bekijken.....

Klik op de wedstrijd voor het verslag.

Teuge D1 - Apeldoornse Boys D2
Victoria Boys D3M - Teuge D3
Teuge C1 - Schalkhaar C4
Teuge 6 - Terwolde 5

Eerdere verslagen:
Teuge D3 - Loenermark D2D

De wedstrijdverslagen en doelpunten worden ook getoond bij 'laatste uitslagen'. Achter de uitslag verschijnt een icoontje dat aangeeft of er een verslag aanwezig is.

Hieronder nog een instructie voor het plaatsen van een wedstrijdverslag voor de teamredacteuren:

Ga in de Cms naar voetbal > uitslagen & standen > competitie > competitie-beheer. Selecteer de juiste competitie, klik op het blauwe blokje en ga naar het tabblad wedstrijd-details of wedstrijdverslagen.  Ga naar de wedstrijddatum en kies onder de kalender de juiste wedstrijd. Hier kun je doelpunten invoeren of een wedstrijdverslag plaatsen.

Bij vriendschappelijke wedstrijden ga je naar voetbal > uitslagen & standen > wedstrijd > wedstrijd-beheer. Selecteer de juiste wedstrijd.

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!