Wedstrijdverslagen.

25 augustus 2011 12:45

De eerste berker- en oefenwedstrijden zijn gespeeld en ook de eerste wedstrijdverslagen zijn weer te lezen op de site. Lees o.a. over de enorme score van de F3.

SP Teuge A1 - sv Cupa Wilp A1

SP Teuge D2 - Albatross D2

SP Teuge F3 - V en L F1

De wedstrijdverslagen en doelpunten worden ook getoond bij 'laatste uitslagen'. Achter de uitslag verschijnt een icoontje dat aangeeft of er een verslag aanwezig is.

Hieronder nog een instructie voor het plaatsen van een wedstrijdverslag voor de teamredacteuren:

Ga in de Cms naar voetbal > uitslagen & standen > competitie > competitie-beheer. Selecteer de juiste competitie, klik op het blauwe blokje en ga naar het tabblad wedstrijd-details of wedstrijdverslagen.  Ga naar de wedstrijddatum en kies onder de kalender de juiste wedstrijd. Hier kun je doelpunten invoeren of een wedstrijdverslag plaatsen.

Bij vriendschappelijke wedstrijden ga je naar voetbal > uitslagen & standen > wedstrijd > wedstrijd-beheer. Selecteer de juiste wedstrijd.

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!