Team 1 Aruba |
Team 2 Suriname |
Team 3 Curacao |
Team 4 Brazilie |
Geert Pannekoek (TK) |
Rene Slijkhuis (TK) |
Dennis Uenk (TK) |
Ruben Wientjes (TK) |
Bas Wielart |
Erik Prins |
John de Vries |
Jeroen Wientjes |
Jordy Kamphorst |
Bram Neuteboom |
Christian Schouten |
Pascal Schipper |
Richard Mulder |
Jennifer Hemeltjen |
Frank Hendriks |
Erik Hendriks |
Luuk Kemink |
Benthe Bannink |
Ashley Wassink |
Ron Wijngaards |
Emily Wientjes |
Roddy Linthorst |
Bjorn Jacobs |
Hans Veldwijk |
Hennie van Lohuyzen |
Jeroen van de Hoek |
Sjaak Dijkhof |
Rob van Lohuyzen |
Rick Veldwijk |
Berdy de Graaf |
Jonnie Smeenk |
Hans Verwaaijen |
Esther Renleo |
|
|
Charlotte Veldhuis |
|
|
|
|
Team 5 Zuid Afrika |
Team 6 Dubai |
Team 7 Qatar |
Team 8 Saba |
Remco Haverkamp (TK) |
Jeroen Bakkenes (TK) |
Jan Drost (TK) |
Rudi Drost (TK) |
Gerwin Hemeltjen |
Michel Mellink |
Sjors Wolters |
Frank van Lohuyzen |
Berend Pas |
Nick Holtman |
Niek ten Broeke |
Jacco Blumink |
Carina Okkerman |
Sjaak Polman |
Gerard Wientjes |
Arie Kemink |
Joost Veldwijk |
Nikki Harwig |
Alyssa Nijkamp |
Marije Wientjes |
Pim Veldhuis |
Martijn gr Koerkamp |
Carlos v/d Sigtenhorst |
Jurgen Haarman |
Harald Agten |
Hans Wilbrink |
Dave Hofman |
Marty Westerink |
Ruud Haverkamp |
Matthijs Diks |
Stefan schipper |
Bart van de Belt |
|
Lisa v/d Liende |
|
|
|
|
|
|
Team 9 Bonaire |
Team 10 Mexico |
Team 11 Malle Dieven |
|
Stefan Linthorst (TK) |
Hans Droog (TK) |
Roy Haverkamp (TK) |
|
Gerard Jansen |
Gerard Linthorst |
Bart Veldwijk |
|
Bas Kemink |
Martijn Griemink |
Ferdinand Wijngaards |
|
Lianne Pul |
Wouter Kemink |
Victor Wientjes |
|
Gerard Regterschot |
Suzanne Kleiboer |
Stephanie Smaling |
|
Marjo Buitenhuis |
Ben Klunder |
Richelle Haverkamp |
|
Gerben Logtenberg |
Theo Berenschot |
Jeroen de Heus |
|
Leon Haarman |
Arie Schouten |
|
|
Oona Wassink |
|
|
|
Na de loting geschied door een zeer betrouwbare notaris zijn de teams bekend. Belangrijk bij de teamindeling is dat de eerst genoemde in een team gebombardeerd is tot aanvoerder en dus is hij of zij er verantwoordelijk voor dat zijn teamleden op tijd bij de wedstrijden of spelletjes aanwezig zijn ,ook is hij verantwoordelijk om zich vóór 17.45 uur bij de wedstrijdleiding te hebben gemeld of zijn team compleet is en er voor te zorgen dat hij het inschrijfgeld (5 euro p.p.) van zijn team heeft ontvangen zodat hij dit bij de wedstrijdleiding kan afdragen.
Hoe nu verder??
Om te voorkomen dat iedereen in zijn zwoele avond tenue richting de velden van Teuge komen willen wij vragen aan alle deelnemers om op 28 mei vóór 17.30 uur in het clubhuis aanwezig te zijn. De bedoeling is dat de deelnemers hun “trainingskleren” meenemen en hier de wedstrijden in spelen. Mocht u nu geen trainingskleren hebben dan kan u ook alvast in uw zwoele avond tenue meedoen aan de wedstrijden.
Er worden per team 2 voetbalwedstrijden, 1 volleybalwedstrijd, bierpulschuiven en het befaamde spel van Zapp-sport het “Aapje schieten” gespeeld. De voetbal wedstrijden zullen dezelfde spelregels hebben als bij het familie toernooi. De andere spellen zullen door de spelleiding bekend gemaakt worden bij het desbetreffende spel. Voor alle onderdelen zijn punten te behalen.
Het team dat de meeste punten scoort mag uiteraard de beker in ontvangst nemen.
Ook aan de inwendige mens is gedacht! Zo zullen er diverse stukjes vlees die bereid worden op de bbq te koop zijn. Na de wedstrijden begint er natuurlijk weer een ouderwets gezellig feestje in de kantine met onze huis en tuin DJ Jeroen Wientjes. Ook zal er op een groot scherm de finale te zien zijn van de Champions League met als finalisten Barcelona tegen Manchester United.
We hopen dat we jullie hiermee genoeg informatie hebben verstrekt, maar mocht jullie het één of ander nog niet duidelijk zijn kunnen jullie natuurlijk altijd even contact met ons opnemen.
Mocht je jezelf nou niet hebben opgegeven voor dit toernooi maar spijt hebben gekregen dat je dat niet gedaan hebt(wat wij natuurlijk héél goed begrijpen) dan kun je jezelf altijd nog opgeven bij de wedstrijdleiding.
Dus iedereen tot 28 mei graag aanwezig voor 17.30 uur en laten we er weer een sportief en super gezellig evenement van gaan maken !!!!!